Werkwijze

Het eerste contact

U kunt vrijblijvend via het contactformulier, telefonisch of per mail contact met mij opnemen. Tijdens dit eerste contact overleg ik, samen met u, wat ik voor u kan betekenen. Indien nodig plannen we een persoonlijk gesprek in. Dit kan bij u thuis plaatsvinden, maar ook op een neutrale plek.

Situatie in beeld brengen

Tijdens een intake gesprek, dat ongeveer 60 minuten duurt, bespreken we de volgende vragen met elkaar:

  • Wat is er aan de hand?
  • Wat is uw vraag?
  • Wat wilt u zelf doen en wat wilt u aan mij overdragen?

Na ons gesprek maak ik een verslag van uw situatie, waarin ik vermeld wat ik voor u kan betekenen.
U behoudt altijd de regie!

Planning en afspraken

Ik geef aan welke taken ik op ga pakken en hoe lang deze duren. Als ik toch meer tijd nodig heb, zal ik dit altijd eerst met u overleggen.

Aan de slag

Ik koppel de resultaten gedurende het proces aan u terug. Dit kan via mail e/o telefonisch. Mocht uw situatie veranderen, dan overleggen we eerst of de regeltaken bijgesteld kunnen worden.

Facturering

Facturering vindt achteraf plaats. In veel gevallen kan de factuur rechtstreeks naar de zorgverzekeraar of de instantie die de zorg voor u inkoopt (zoals een gemeente of werkgever). U heeft hier zelf dan geen omkijken naar. Als u zelf mijn diensten inkoopt, stuur ik de factuur direct naar u.

Wat vergoedt uw zorgverzekeraar?

Als u aanvullend verzekerd bent worden uw kosten meestal gedekt door uw zorgverzekeraar. U kunt dit controleren op de tarieven pagina.